Rize Kalkışlı Huser ve Avusor Yaylaları TuruRize Kalkışlı Huser ve Avusor Yaylaları Turu
 EN İYİ FİYAT

Rize Kalkışlı Huser ve Avusor Yaylaları Turu

• Huser Yaylasında Gün Batımı
  • Otantik Doğa ile Başbaşa Bir Zaman
  • Yayla Dokusunu Tanıma
  • Bulut Denizi
  • Yüksek Rakımdan Doğaya Bakın!
  • Kültürel Yaşamı Deneyimleyin
Bölgenin en güzel manzarasına sahip iki yaylayı görme fırsatını yakalamak ister misin? Huser ve Avusor yaylaları, bulut denizi ile birlikte sizlere kucak açıyor. Muhteşem manzaranın eşliğinde çay keyfi yapmak istiyorum diyorsan hadi durma. Rize Kalkışlı Huser ve Avusor Yaylaları Trippters.com'da

Rize Kalkışlı Huser ve Avusor Yaylaları Turumuz Saat 10.00’da Rize Belediye Binası önünden hareket etmektedir. Karadeniz sahil yolu eşliğinde rüya gibi rotaya yol alıyoruz. İlk durağımız fırtına vadisi olacak.

Doğanın güzellikleri eşliğinde ormanlar arasında süzülerek Taşkemer köprüye geliyoruz. Bu köprü Osmanlı Timisvat Köprüsü olarak geçmekte. Bir fotoğraf molamız olacak. Fotoğraf molamızın ardından bölgede ki ekstrem aktivitelerden birisi olan Zipline (Bölgede karşıdan karşıya geçmek için kullanılan ancak son zamanlarda modern bir hale bürünen ekstrem aktivite) yaparak adrenalin depolarımızı dolduruyoruz.

Fırtına deresinde ilerlerken minik ama sevimli bir ilçe olan Çamlıhemşin karşımızda! İlçenin mimari yapısı ve doğası bizlere adeta görsel bir şölen yaşatacak.

Rotalarımıza tüm güzellikleriyle devam ediyoruz. Sırada Bulut Şelalesi var, buraya küçük bir yürüyüşten sonra ulaşabiliyoruz. Yürüyüşümüz sonunda bizleri Türkiyenin en uzun şelalelerinden olan Bulut Şelalesine ulaştırıyor. Deklanşörlerinizi ayarlayın bu güzel kareler en güzel anlarınızın birikimleri olacak! Karnımız acıktı değil mi? Ayder yaylasına rotamızı alıyoruz. Ayder yaylasında bir yemek molamız olacaktır.

Yemekten sonra Ayder yaylasında serbest bir zamanımız oluyor.Serbest zamanımızı değerlendirdikten sonra şelalenin akışını gelin tülüne benzettikleri için Gelin Tülü Şelalesi adı verilen muhteşem akarsuyumuzu fotoğraflıyoruz. Ayder toplam molamız 1 (bir) Saat.

Molamızın ardından 55 dakikalık bir tırmanış ile Avusor yaylasına çıkıyoruz. Bölgenin mimarisini inceliyor bölge kültürü hakkında bilgiler alıyoruz.Burada ki serbest zamanımızı değerlendirip 10 kilometrelik yeni tırmanışımıza başlıyoruz. Rotamızın sonunda Huser Yaylası var. Bulut denizinin büyüleyici görüntüsü karşısında hemen fotoğraf makinelerimizi çıkartıp anı ölümsüzleştiriyoruz! Yayla içinde salıncak ve sandal ile adeta bir bulut denizi yaşayacaksınız. Bölgenin en güzel manzarasına sahip bu yayla da aksam gün batımını izliyor ve çaylarımızı içiyoruz. Geri dönüş yolculuğumuz başlıyor. Başka bir turda görüşmek ümidiyle,siz değerli misafirlerimiz ile vedalaşıyoruz!

DAHİL OLANLAR:
Lüks Araçlar ile Ulaşım
Rehberlik
Trippters.com Güvencesi

AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#TRP104
LOKASYON:
Huser Yaylası (Rize çıkışlı)